Tokio, czyli nowe spojrzenie na stolicę Japonii.
Podczas wyjazdu z Pascalem wypowiesz small talk: o to, to! To Tokio to OK!
Historia Urahary sięga lat 90. ubiegłego wieku. To wtedy m.in. trzech ojców chrzestnych japońskiej mody ulicznej: Hiroshi Fujiwara, NIGO oraz Jun Takahashi założyli swoje marki oraz otworzyli pierwsze sklepy na tyłach popularnej modowej dzielnicy Harajuku. Uraharę od początku charakteryzowała swego rodzaju niedostępność – ubrania były przygotowywane w małych partiach, sklepy często nie posiadały szyldów, a obsługa zdecydowanie odbiegała od japońskich standardów. Biznesy funkcjonowały bardziej na zasadzie: „kto ma wiedzieć, ten wie”, niż próbie gromadzenia jak największej klienteli za wszelką cenę. Warto wiedzieć, że było to przede wszystkim miejsce dla mężczyzn. Sklepy z odzieżą dla kobiet kończyły się kilka przecznic wcześniej. Dziś podział nie jest już tak wyraźny – szczególnie dzięki popularyzacji ubrań unisex – choć nadal niektóre z najbardziej znanych marek nie tworzą kolekcji dla pań.
Jakub Tepper, japonista, dziennikarz, zarządza w międzynarodowej spółce ulokowanej w Azji
Rodzaj produktu:przewodnik
Wymiary / mm:115x190
Oprawa:miękka
Ilość stron:156
Data wydania:18-04-2018
Kontynent:Azja
Kraj / obszar:Japonia
Język:polski
Rodzaj przewodnika:kieszonkowy
Seria:Lajt
Wysokość / mm:10
Waga / gr:218
ISBN:978-83-8103-170-7
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.